16/03/2013

Портрет на Мистериозния

Ексклузивно с Доминик Амброуз
инаги оставям частица от себе си във всичко, с което се занимавам."

Един италиански мъж веднъж ми каза, че най-важното в живота са мама, футболът и любовта в този ред. В случая с Доминик Амброуз ще ги наредим по съвсем друг начин – постът Министър на Магията и... другите две са без значение.

Доминик Амброуз е вече бившият директор на института по магическо обучение „Друмщанг“. Бивш, защото съвсем скоро Крийп Куотър е успяла да го налапа в редиците на новия си кабинет. Как и защо ще се опитаме да разберем сега. Успявам да го отвлека над чаша горещо тъмно кафе, точно като очите му, които карат косъмчетата на врата ми да настръхнат. Изглежда загадъчен и мистериозен в стилния си костюм и зад светлите рамки на очилата си. Гледа ме сякаш той ще води интервюто, а не аз и това ме кара да се чувствам като шестнадесет годишна ученичка, глътнала всичките си въпроси. Усмихвам се нервно... Доминик Амброуз. О, не ме карайте да се изчервявам. Май сме излезли от безопасните води отдавна...

Здравейте и благодаря за отделеното време. Нека да започнем с онова, което е вече зад гърба Ви. Ще Ви липсва ли „Друмщанг“?
Здравейте и благодаря за поканата. Всяко нещо, в което влагам време, труд и усилия, а след това се разделям с него ми липсва. По един или друг начин. Просто съм такъв човек - винаги оставям частица от себе си във всичко, с което се занимавам.

Трябва да призная, изненадахте много хора с решението си да се включите в екипа на г-ца Куотър. Защо се съгласихте да се включите в редиците на опонента си от изборите?
Откровено и съвсем честно казано - приех предложението, защото подобно не се получава всеки ден, а и отказ от такова не би се отразило добре на кариерата ми. Стремя се да я перфекционизирам, до колкото ми е по силите. А пост като ръководител на отдел "Аврори" в министерството е една сериозна и голяма крачка напред, за която смятам, че съм подготвен. От друга страна - рамо до рамо с новата министърка - бих могъл да следя процеса й на работа, методите, които използва в управлението на магьосническа Великобритания... всичко. И да видя къде съм допуснал грешки по време на изборите, за да ги поправя.

И докато сме на тази вълна... Защо смятате, че загубихте?
Защото Крийп Куотър е жена /натъртва на думичката "жена"/. А жените са по-манипулативни същества, склонни винаги да получат онова, което искат, като почти никога не се замислят каква цена плащат за това. Не, шегувам се. /смее се/ Както казах - допуснах някои грешки при кандидатстването. И те вероятно се дължат на това, че се бях посветил предимно в научната сфера, ръководейки училище като Дурмщранг, а Крийп Куотър е имала по-задълбочени познания и повече вътрешна информация относно самите избори, процеса им на протичане и всичко останало. Може да се каже, че е била с едни гърди напред.

Споменахте кариерата си. Тя е на първо място ли е за Вас?
/изражението му става сериозно и замислено/ Вижте сега... това е доста спорен въпрос. Имам известен опит като бизнесмен /подсмихва се загадъчно/ и именно това ме е изградило като характер. Не съм семеен - така че тук няма съпруга и деца, които да биват пренебрегвани заради кариера. През целия си живот съм се занимавал с дейности, които са оказвали и все още оказват пряко влияние предимно върху мен самия - образование, хобита, бизнес, директор на цяло училище... а сега вече и политика. Излизам нещо като работохолик, нали? Ами да - в този случай кариерата стои на първо място. Все пак върша неща, които ми харесват. В противен случай не бих се занимавал с тях, нали? /неразгадаема усмивка/

И все пак, до мен достигна слухът, че сте бил женен?
/повдига вежда и присвива очи в крайно изненадан вид/ Не, ще ви разочаровам. Няма такова нещо. За радост на едни и вероятно - не чак толкова за други.

Като казахте „за радост“... не е трудно да забележи човек колко женски очи се обръщат след Вас, а със сигурност знам, че сте били един от най-желаните ергени в Русия. Чувствате ли се желан?
/усмихва се съблазнително/ Разбира се. Ако аз не се чувствам такъв - няма как и жените да видят нещо в мен, за да им привлека вниманието, нали така?

Много от читателките ни биха искали да знаят дали зад обвивката на сериозен и мистериозен мъж се крие нежно сърце и макар че няма съпруга, има ли специална жена в живота Ви в момента?
Избягвам да говоря за личния си живот, но съм склонен да направя по-повърхностно признание - само и  единствено заради изключително приятния начин, по който бе зададен въпроса. Когато една жена ми привлече сериозно вниманието се старая да й го покажа без да й се натрапвам. Ако получа в отговор същите чувства и видя сериозно отношение - тогава съм склонен и аз да предприема по-сериозни действия. Може да се каже, че съм леееекичко капризен. Това обаче не пречи на един свободен човек да флиртува и да прекарва част от свободното си време в приятна компания. Но не - в момента няма специална дама.

Нали знаете, че това изказване ще претъпка баровете от млади дами, които ще Ви търсят?
Нямам нищо против. /намигва/

Ще се изчервя след малко... добре... Кои са хората, на които се възхищавате?
Не се впечатлявам лесно, а какво остава за възхищение... но ако се погледна отстрани - бих се възхитил на самия себе си. За упоритостта и твърдоглавия инат, на които съм способен за някаква кауза. Разбира се - и на целия национален отбор по куидич на Великобритания. Може някои да направят асоциация с Крийп Куотър - министърката, но нея отдавна съм я причислил към политическите фигури.

Ако не политика и образование, щеше ли куидичът да има по-специално място в живота Ви?
Вероятно да. Замислял съм се и за това, но си се представям по-скоро като собственик на отбор, а не играч в такъв. Играл съм го твърде малко в училище, просто не ми е представлявало интерес.

Как изглежда абсолютното щастие за Вас?
Министър на магията. И семеен, един ден - надявам се. С две деца.

Значи ще видим още една Ваша кандидатура на следващите избори? Не сте се отказали?
Да. Можете да сте абсолютно сигурни в това. Дори нещо повече - просто смятам да спечеля следващите. Опознал съм определени политически фигури, има и още, които подлежат на проверка - съвсем легална, разбира се - просто като бъдещи опоненти. Но министерския пост е следващия, към който се стремя.

Какво Ви провокира?
Загадъчното и мистериозното. Както у хората, така и в определени ситуации. Неизвестното също. Винаги и на всяка цена трябва да имам ясна представа за нещата и хората.

Значи и Вие вярвате, че облеченото е по-секси от съблеченото?
Не. Съблеченото винаги е по-интересно. Особено когато аз го събличам.

А от какво се страхувате?
От спад в интереса на обществото.

И последен въпрос... изглеждате като човек със замах, няма ли съпругата и децата, за които мечтаете един ден, да Ви опитомят?
Много е възможно. Но знае ли човек - може пък и един ден да срещна жена с интереси като моите, а децата... май няма нужда да ви описвам какви биха били?

Благодаря Ви още веднъж за това интервю и успех на новия Ви пост!
Аз също благодаря и до нови срещи.


За "Пророчески Вести": Джорджи Р. Бинг

No comments: